Alltid blir jag så förbannad på de!


Jag vill bara att mitt liv ska gå som smort. Att jag har världens finaste kropp. Att jag har världens finaste hår. Att jag har en man som älskar mig till dödagar. Att jag faktiskt hade någonting att göra på helgerna. Och att jag inte går och oroar mig så mycket. Eller att jag hade skitmycket pengar över, så jag kan åka till Finland. Eller att jag hade bokat de där biljetterna lite tidigare. Att katterna, hunden, mamma, pappa och syster 1 och 2 var här och vi kunde äta semlor tillsammans (gud, vad jag har trånat efter semlor idag) och att jag hade haft mer energi till dialogrepet. Att jag kunde spela de flesta instrument själv, på samma gång, eller att jag kände ett jazzband. Att jag kunde hålla mina löften. Att en Monkibutik kunde ligga nära mig. Att jag faktiskt kunde sluta klaga.


Kommentarer
Postat av: Bea

Tänk på att de som anses ha världens finaste kropp också hittar skavanker på sig själv. Det är ingen genväg till lycka. Glöm inte bort att du är bäst och vad för en svacka du hamnar i så kommer du ta dig ur den.

2012-01-30 @ 12:11:23
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com
Postat av: KOM HEEEM

VI BÖRJAR OM IGEEN

2012-01-30 @ 19:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com