En sån där glad dag



Kan knappt fatta att det är torsdag redan och snart är skolveckan slut. Tiden går fort när man har roligt. Igår var Elin Olsson här och hälsade på och vi pratade som vi aldrig gjort annat. Dessutom fick jag världens bästa kritik på en liten monolog jag framförde för klassen. Vi skulle näligen hitta en text och framföra den och sedan få kritik och utvecklas utifrån den. Och jag blev väldigt glad. Så glad att jag fortfarande är glad.

Idag har vi även fått börja med berättande igen och den här gången blir det storprojekt. Ni kan få veta mer sen om vad jag håller på med.

Tills dess får ni njuta av First Aid Kit och deras Waltz For Richard. Plus en unge med ett rött paraply.

Kommentarer
Postat av: Jessika

sv: Åh, tack så mycket! Det är min naturliga färg och det roliga är att jag är den enda i min släkt som är rödhårig ;)



Följ mig gärna på Bloglovin! :)

Har du weheartit? (min sida: http://weheartit.com/PiccolaMela)

2012-01-14 @ 11:09:32
URL: http://mycreativeworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com