in 10, 9, 8...


Okej jag kan inte hjälpa det. Jag älskar den här låten. Och jag tycker om Beyoncé. Kanske inte den musiken jag brukar lyssna på, men jag tycker verkligen om henne. Hon är nu en av mina förebilder. BAM I said it! Hon har verkligen kämpat sig till dit hon är idag. Och hon verkar älska det hon håller på med. Jag vill också bli så. Dessutom tycker jag att det är så fint att hon är kurvig och inte pinnsmal som de flesta i Hollywood. Personligen tycker jag att det är finare.
Och den här låten har föföljt mig i två veckor snart. Det har varit kul att slå på den i teatersalen och bara dansa asset av sig.

En annan sak jag tänkte gå in på är att klippa lugg. Beyoncé har det i videon och jag tycker det är så fint. Långt hår och en 60-talslugg. Är sugen på att klippa lugg. Men vågar inte riktigt. Man kan ändra sig så fort. Och det tar tid att växa ut den. sedan är det svårt att sätta upp den och jag är liten bunden vida att kunna sätta upp mitt hår. Och en svettig lugg kanske inte är det snyggaste?

Kommentarer
Postat av: hanna

klipp lugg! du passar så fint i det och svettiga luggar kan sättas upp med klämmor och den växer visst ut fort!

2012-02-05 @ 13:36:16
URL: http://hali.webblogg.se/
Postat av: tild

Ey yo!

Vi spelar upp första gången 22a april vet jag iallafall :D

2012-02-05 @ 13:59:49
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com