nummer 5 och 6

5. En bild på dig som tog i sommras
En dag i Kristianstad. Jag var på semester i Laholm och jag, My och Rebecca åkte till Carro i Kristianstad och drack te på ett fint kafé.
 
6. En bild på någon du älskar.
Lilla Mila. Vår hund. Jag har svårt att säga att jag älskar någon. Det är klart att jag älskar människor i min närhet, men jag har svårt att säga just det. Men till den här filuren säger jag det flera gånger. Det är nog för att man får så mycket kärlek tillbaka. Jag har nog aldrig stött på en finare hund. Hon gillar exakt alla som kommer på besök och vill sitta så nåra så nära som det bara går. Kunde hon så skulle hon med största sannolikhet krypa in under skinnet på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com