lucka 7 och 8

7. En bild på dig när du ser ut som du alltid skulle vilja se ut.
Det var svårt att välja den rätta bilden till detta tema, men detta var den första jag kom att tänka på. Jag är glad, kär och det är höst ute.
 
8. En bild från de bästa kvällarna i ditt liv.
Jag sitter i hörnet och är den enda som är uppmärksam på att kortet tas. Vi var i Luleå och firade att jag fyllt 20 år. Jag var tillräckligt gladberusad och fick mycket beröm för mina "vackra ögon" av en man i 30-årsåldern. Jag hade kul. And that's that. Fislis-Louice tog bilden.

Kommentarer
Postat av: hanna

Aaaargh jag HATAR den där fondtapeten!! Haha

2012-12-08 @ 20:30:00
URL: http://hali.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com