lucka 13 och 14

13. En bild på någon av dina favoritsaker.
Ja, det blev på flera saker. Men jag har brutit mot reglerna förr. Detta är en del ur min samling på muggar. Jag älskar muggar och koppar. Jag kan gå helt bersärk när jag ser fina muggar. Dom små är mina muminmuggar och den med blomman i botten är från servisen Mon Amie.
Så om man någon gång vill ge mig något men inte vet vad, så satsa på en mugg. Man kan inte ha för många muggar i min mening!
 
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
Alltså som sagt, jag hatar när folk tar fram kameran och fotar, så därför finns det inget kort på mig där jag inte vet att jag fotas. Det är som att jag har en liten varningssignal mot kameror som piper varje gång någon riktas mot mig. Även om det kanske inte ser ut som om jag inte bryr mig så har jag stenkoll på att det fotas inne i lokalen. Jag försöker in i det minsta att se så ba ut som möjligt samtidigt som jag försöker skicka onda tankar till innehavaren av kameran så att den ska gå sönder. "Nämen oj, kunde du inte ta ett kort... Så synd..." Men det här är det enda som kunde klämma fram med. Ett kort på mig och Tage Danielsson. Tänkte att det skulle bara se ut som att vi tittar på varandra i samförstånd och bara chillar. Eller nått. Men gud så svårt det var att få till det. Antingen blänkte det eller så såg det ut som att han kollade på mina boobs. Jag kämoade minst i 20 minuter. Huvva! (Bilden är tagen som en liten reklam till min berättarföreställning som jag hade i våras.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com