My pancakes brings all the boys to the yard


Igår var jag och min lillasyster ensamma hemma till middagen. Men vi hade ingen idé om vad vi skulle göra. Less på att äta tråkig mat som potatisbullar (även om det är typ det godaste jag vet) och makaroner med korv... blä. Dessutom var jag inte hungrig. Så jag bestämde mig för att gå en promenad med hunden så att jag kanske kunde bli lite hungrig och sa, på skämt till min lillasyster att maten skulle stå på bordet när jag kom tillbaka. Den stod inte på bordet när jag kom hem, men hon hade kläckt den bästa idén på länge.

"Vi kan göra amerikanska pankakor!"

Åh, det var så gott! Med glass och hallonsylt och lite sirap (tyvärr inte lönnsirap). NAM NAM NAM! det här måste göras om!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag tyckte inte amerikanska pannkakor var så himla gott. :/

2011-11-03 @ 20:23:53
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com
Postat av: Bea

Sv: Aww, hell to the no! Bitch, kom inte och säg att jag har gjort fel! De var inte goda, PUNKT!

2011-11-03 @ 23:56:16
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com