Words words words



Dagen har gått åt att vara hemmfru åt min familj (skjutsat "barnen" till jobb och skola, diska, gå ut med hund) och skriva min projektarbetsrapport. Skriva skriva skriva. Det tar aldrig slut. Och det är så dumt att jag blir som mest kreativ och inspirerad kvällen före deadline. Men nu får jag faktiskt lämna den lite åt sidan tills imorgon. Jag hinner... hoppas jag.

Sedan har jag också fått det efterlängtade brevet från Wendelsbergs folkhöskola. Jag är kallad den 28 maj så då bär det av till sydligare breddgrader. Måste börja öva på mina prov snarast, för jag ska fasen vara skarp när jag står inför juryn.

har ni det bra? hur har er dag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com