Elle, när ska det bli inne att vara som jag? Blek och feg och sävlig och lat.



Idag har jag haft min sista pianolektion. Det var sorgligt. Särskillt när man haft en jättebra lärare som har varit engagerad och inspirerande och inte blivit arg när jag inte har övat. Men jag hoppas att vi kommer ses någon gång i framtiden. Det måste vi.

Min kväll har gått åt att skriva den sista historieuppgiften. Jag hoppas på ett MVG även den här gången, men vi får väl se. Jag skriver verkligen konstiga grejer ibland. Tur att jag inte är min lärare och måste skriva mina konsitga motiveringar till att Sovjet och USA varit lika stora kålsupare. (ja, jag uttryckte mig till och med så i uppsatsen. haha)

Men nu har jag tänkt belöna mig med Pushing Daisies och en sovmorgon.
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com