Studenten del 1

Ja, nu har det snart gått en hel vecka sedan jag tog studenten. Shit alltså, har knappt förstått det än. Här är i alla fall lite bilder från min mobil. Fler bilder kommer nog sen.
Dagen började med skolfoto och sedan champangefrukost hos Cecilia. Och det var varmt så in i norden.




Lollo och Elin

Cecilia med kanin

Jag och Lollo tar kort på varandra

Lisa. Lika vacker som vanligt.

Bea

Sofia

Claes aka "snygg-claes"

Sedan bar det av till kyrkan. Jag och min syster tror att prästen försökte slå rekord i att prata långsamt

Claes som alltid vet hur man gör ett seriöst kort lite roligare.

Sötaste Elin

Efter kyrkan åkte vi skrinda runt hela centrum och tro mig, det var jättevarmt, men väldigt roligt. Efter det åkte jag hem och åt godaste maten och tårta. Sedan bytte jag om till min blommiga klänning och åkte tillbaka till Skellefteå och studentfest.

En av de roligaste kvällarna i mitt liv. Hade verkligen sjukt trevligt och dansade och dansade och dansade tills jag inte orkade mer. Tyvärr innehöll kvällen även ett hejdå till min bästa vän, Bea, som har flyttat till Karlstad nu. Visserligen kommer vi ju säkert ses någon gång och vi håller ju kontakten (than God for tekniska uppfinningar), men det blir ju tyvärr inte samma sak som att ses varje dag på skolan. Kommer verkligen sakna skitungen.

Skellefteå från parkbron

Och här är dom: järngänget. De personer jag har umgåts mest med under hela gymnasiet. fr.v: Bea, Elin, Sofia, Lollo och Claes. Älskar verkligen det här kortet. Och er! Tack för alla minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com