favoriten





nu när jag var nere i Göteborg så slank jag in på affären Lush. Förr har jag tyckt att det har varit hemskt att gå in i den affären. Har varit för mycket dofter på en och samma gång så man varken vet om förra tvålen doftade citrus eller den man nyss luktade på var jordgubb. Visserligen är det samma sak nu också, men jag har hittat ett balsam som passar mig perfekt. "American Cream" heter den med doft av vanilj och jordgubb. Jag menar: "dah, vad kan gå fel liksom?!" Jag köpte även ett kakschampoo som ska räcka längre än tre flaskor schampoo. Miljövänligt och bra.

På Lush köpte jag även en sjal. Second-hand som nu har blivit min nya favorit accesoar till håret. Knytknut så har man fin uppsättning bara sådär. Har länge letat efter en sjal att kunna knyta på huvudet och den här är vekligen perfekt. Marinblå med ränder och prickar. Kommer användas flitigt i sommar, det är nog ett som är säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com