Beskedet


Har kännt mig lite deppig idag.

Trots att jag försökte göra mitt bästa och hade verkligen kul på dansprovet och sedan gav ALLT jag hade på sångprovet, så kom jag inte in på Wendelsberg. År 2011/12 blir alltså inte i Mölnlycke som jag hade hoppats på om nu inte ett mirakel händer. Att de visar sig att de har skickat fel brev eller att det visar sig att någon hoppar av och jag är första reserv. Jag tvekar då inte att säga "ja".

Men om det nu inte blir så, så kommer det ju faktiskt fler tåg.

Jag vet inte vad jag riktigt ska säga. Det känns väldigt tråkigt eftersom jag var riktigt nöjd med min insatts när jag väl var klar. Det är inte så att jag deppar ner mig för det här nu. Jag är stolt över att jag tog mig dit och gjorde det och faktiskt även tog mig vidare till andra dagen. Dock så kan jag inte hjälpa att jag kände mig dålig när jag fick beskedet. Vad var det jag gjorde som dom inte tyckte dög?

Men jag ska inte låta detta trycka ner mig. Självklart ska jag fortsätta söka mig vidare inom skådespelaryrket på något sätt. För jag vet att jag inte skulle trivas någon annanstans. Fast trots detta kan jag inte låta bli att känna mig nere för det.  Det som gör mig mest deppig är att jag nu inte vet vad tusan jag ska göra nu till hösten. Har lite ångest eftersom jag inte ska tillbaka till någon skola. Vad ska det bli av mig?

Till slut vill jag också tacka alla som har stöttat mig och trott/tror på mig. Tack så hemskt mycket! Ni ger mig kraft att fortsätta. Men sen även de som inte tror på mig. Ni som inte ser mig som den jag är utan vände ryggen mot mig i klassrummet hela högstadiet... Ni ger mig ännu mer ork att fortsätta, bara för att bevisa att ni har fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com