Vive la france


Eftersom Sverige idag firade kronprinsessan så passade jag på att fira Frankrikes nationaldag. Omelette till lunch och blå/vit klänning och här också med en röd basker.




Håruppsättningen var 40-talsinspirerad. Kände att jag var tvungen efter att ha hittat Reronellas blogg. Vet inte om jag lyckades så bra dock. Men... övning ger färdighet!

Kvällen avslutades med Amélie. Typ världens bästa film!

Åh, förresten! Som ni kanske kan se så har jag fått en ny design på bloggen. Det är Lollo som har gjort den. Visst är den fin? :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

Re: Jamen eller hur! Det har ju varit så självklart att jag ska bli det!:D Lika självklart som att du ska bli skådespelerska!

2011-07-15 @ 01:51:59
URL: http://mimmiheikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com