This is how it works


Hejsan.
Lite dålig uppdatering på senaste tiden, men jag tänker inte be om ursäkt som alla andra gör. Vem ska jag be om ursäkt för? Det är min blogg.

Dagarna går åt till jobb mestadels. Jag trivs väldigt bra nu faktiskt. Och i fredags var jag på Stadsfesten i Skellefteå. Aldrig mer säger jag. Eller, Robyn var ju bra och sällskapet jag var med, men resten sög. Pga alkoholkonsumtion blev jag bara kissnödig, så jag kunde inte hoppa så mycket som jag ville och sedan lyckades halva gänget tappa bort det andra och tvärt om. Och trångt och fullt med fulla människor. Näsi, tacka vet jag trästock, som jag nu kommer få besöka! (trodde jobbet skulle komma ivägen, men det finns snälla kolegor som kan byta)

Och imorgon blir det lite extra jobb. Skulle egentligen bara jobbat kväll, men fick lite på dagen också. Ville nästan ha min lediga dag, men det är pengar. Och det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com