men spela spelet och du ba: "varför då?"

Igår var jag på i Skellefteå stad och träffade älskade vänner. Hanna, Lollo och Bea som kommit "hem" från Karlstad. Väldigt sjukt trevligt. Lunch på Tatung och shoppingrunda. Här är lite bilder.


Jag och Bea (tyvärr kom jag inte ihåg att ta kort på Lollo och Hanna. I' sorry guys)

 
 
Sedan kom också Jens och Anna till stan och det blev häng vid älven samt middag bestående av ostkrokar, vattenmelon och kakor.
 


 
 
Och så hittade jag blommor att ta kort på, som vanligt. Min mobil är full med blommbilder.

Efter en kväll full med skratt och skitsnack, samt musikalsång så ville Jens posa med skyltdocka.

Tack för att ni gjorde min lediga dag till en bra dag! Nu ska jag jobba klart jobbveckan från helvetet. Det är verkligen kaos på mitt jobb nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com