Helgen

Herregud min helg har varit minst sagt helkonstig. Det började med Trästocks. Those Dancing Days, skitbra!

Älskar trummisen. Helt klart bäst energi.



Sedan följde dagen efter med Säkert! Det var varmt, svettigt och jag hade ont i nacken och kroppen dagen efter, men det var helt klart värt det.

En förväntasfull Jens Lundmark.

Sedan har jag mest jobbat tycker jag. Dessutom dragit på mig en förkylning. Men som tur är inte den värsta sorten. Men tillräckligt för att jag ska bli helt mosig i huvudet så jag både glömmer bort att hämta min syster och kommer på det när jag kommer hem och sedan hittar på att det står "på måndag" istället för "i morgon" som det egentligen står i smset och missar att träffa en kär vän som jag verkligen vill träffa. Men idag har jag varit ledig. Och gud vad ledig jag har varit. Och tänker fortsätta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com