Varför föddes man inte med ansiktsbehåring?


då skulle jag ha odlat en sån där.

Åh, skönt att det är fredag. Har varit en vecka då jag bara varit trött för det mesta. Och i helgen har jag inget stort som ska vara klart sådär så jag måste jobba ihjäl mig så jag ska nog slappa imorgon. Fast jag ska försöka kunna manuset till klassikern till måndag för då blir det hårträning.

Dessutom så är det melodifestivalen imorgon. Även om jag tycker att den är ett jippo så måste jag se varje tävling annars blir jag tokig! Och som det ser ut just nu kommer jag se den med Elin och det blir jättemysigt!

Hoppas ni också får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag vet! Varför kan inte vi tjejer odla mustasch?!

2011-02-05 @ 00:19:08
URL: http://toungetied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com