Ibland blir man så kär så det gör ont







försöker mig på det där med arbetsmiljön, men det går sådär. Min dator kokar. Tror den behöver semester, precis som jag. Semester från alltihop. Och det kommer jag också få snart. För nästa trosdagkväll far jag till Görborg. Till Jens och Wendelsberg. Ska bli jättekul. Men just nu försöker jag mig på det där med arbetsmiljön, men det går sådär. Datorn kokar och det gör mitt lilla hjärta till denna grupp också. Underbara Mumfords & sons. Gör hela det där försöket med arbetsmiljön liiite enklare.


Kommentarer
Postat av: mimmi

Åh! Det här bandet gillade jag. :)

2011-02-10 @ 00:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com