but my heart told my head this time no, this time no

Imorgon ska vi få se Bagageteatern med deras föreställning Spik i foten, som tydligen ska vara nå texter av Hasse och Tage-ish. Ska i alla fall bli jättespännande. Jag är taggad till tusen!


Hasse och Tage. Till er skänker jag stor respekt och beundran. Och det ska även sägas att det gjorde lite ont i mitt stackars "lill-gammla" hjärta när folk i min omgivning inte visste vilka ni var/är. Fast jag är så gott som uppväxt på Äppelkriget. (klicka på bilden)


Kommentarer
Postat av: Jens

Den är jävligt kul! Dom är skitduktiga :)

2011-02-10 @ 23:43:32
Postat av: Bea

Så du har accepterat det faktumet att du är lillgammal? ;)

2011-02-11 @ 07:15:48
URL: http://toungetied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com