A mess


Den där historierapporten vill som inte skriva sig idag. Och det ville den inte igår heller. Så det gör så jag ligger efter. Vilket inte är bra. Och jag känner med Johan Glans att när man stöter på ett problem så vill man bara lägga sig ner i fosterställning och hoppas på att det löser sig ändå. Vilket det inte gör. Vilket inte är bra.

Men om man bara hittar motivationen att fortsätta. Och min är just nu att jag åker till Göteborg på torsdagkväll. Hoppas bara det går bra. Inga stormar, och inte så farliga förseningar (för förseningar räknar jag nästan med). Sedan är det också en slutproduktion som ska sättas upp. Och det kommer kräva så mycket av mig och det ska bli verkligen intressant. Funderar allvarligt på att börja träna på gym för att komma i form och orka.

Men just nu sitter jag med den där historierapporten... Rapporten som inte vill skrivas, men kommer skrivas. Inom sinom tid.


Kommentarer
Postat av: Freja

fin bild! och hejaheja till dig och historiarapporten!!

2011-02-15 @ 18:30:02
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com