And now it's done!



Nu är den äntligen klar, min tubhalsduk! Efter flera veckors hårt slit kan jag äntligen bära den med stolthet. Må så vara i en ganska ful färg, och må så vara lite konstigt ihopsatt (fick ta en virknål och sätta ihop den med, eftersom jag inte har en stoppnål) men jag älskar den. De första plagget jag har stickat som jag faktiskt är nöjd med. Hejja mig!

Men nu ska jag lägga mig. Det är alldelens för sent egentligen, men jag ville så gärna bli klar med halsduken idag. Imorgon vankas premiär av Blod är bara gott ibland kl.14:30 och senare den sista föreställningen av Den Starkare kl.18:00 där jag sjunger och spelar. Ladda, ladda, ladda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com