Skådespeleri är ett hantverk.

Min första dag på Edelvik är avklarad. Jag är mycket trött, men inte för att vi har gjort så mycket. Det har mest varit information och intruduktion idag. Men imorgon börjar allvaret. Klockan 07:00 ska jag befinna mig nere på gården för en springtur. Känns både läskigt och bra. Jag behöver verkligen arbeta upp min kondition.

Här verkar allt så mycket mer seriöst. Inte som på gymnnasiet. Här kommer jag faktiskt närmare min dröm om att bli skådespelerska.

Men hinner jag med är frågan. Är jag beredd? Jag hoppas det i alla fall.


och så en random bild på det också. (ska ta kort på skolan+mitt rum, men det blev lite för mörka bilder. får vänta till bättre tillfälle.)


Kommentarer
Postat av: Bea

Lycka till! Kramar i massor! <3

2011-08-23 @ 00:34:16
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com