Hejja Monika?



Är tillbaka från ett gympass. Just precis, ni läste rätt: Monika gymmar! Körde dock inte så hårt, för man har väl hört tusenmilijoner gånger att man inte ska börja för hårt första gången. Men, nu ska jag försöka vara på gymmet minst två gånger i veckan. Här på Edelvik får vi nämligen gymma och simma gratis och då finns det faktiskt ingen ursäkt till att inte gör det. Så nu är det bara att börja träna till beach 2012. Jag kommer vara fit for fight.

Sedan har jag även satt igång en tvätt för första gången (eller inte riktigt första gången) i mitt liv och jag är livrädd. Jag får för mig att jag gör fel hela tiden och att tvättmaskinen ska sprängas eller att mina kläder ska kryma och bli obärbara. Käre Gud, låt det inte hända! Men nu ska jag börja på min historia som ska vara klar till imorgon. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Bea

Äsch, tvätta är lätt ska du se, och ibland ganska roligt. ^^

2011-09-01 @ 09:29:37
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com