en klagan

Jag hatar den här dagen. Praktiskt taget hatar. Den har varit tråkig och jobbig och ångestfull. Jag hittade ingenting fint att ha på mig, trots att jag har jättemycket i min garderob som jag älskar. Det gick inte att spela på pianot. Tangeterna lät konstiga och fingrarna gled. Jag har tappat någonting som jag inte vet var det är. Jag har ångest över min framtida skola, men jag vet ju att det kommer gå bra. Jag vet ju det. Mina bästa kompisar har flytt söderut och de ska bara veta hur mycket jag saknar dem. I fredags var det frisörbesök och jag tyckte resultatet blev bra, där och då. Men inte nu. Fel nyans... igen... fisk. Tur att det var en toning. Men nästan gång tar jag med en bild och säger "HÄÄÄÄÄÄÄR! Den HÄÄÄÄÄR färgen för tusan!" Jag fick sluta tidigt från jobbet idag, men kan inte komma ifrån att jag känner som om jag smet från arbetet och min chef kommer hata mig. Men hon sa ju att det gick bra. Eller? Min BH har plågat mig hela dagen. Fy! Nu är det jag som går och köper en BH som är designad för min kropp och inte tvinga på ig någon billig plastaskit!

Ja, där har ni det. Svart på vitt. Min klagan för dagen. Nu ska jag försöka måla. Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: hanna

kämpa på! det blir bättre :)

2011-08-08 @ 21:07:43
URL: http://hali.webblogg.se/
Postat av: jens

KRAM! du är bäst!

2011-08-10 @ 18:34:43
Postat av: Bea

Älskar dig! Och skitdagar går alltid över tillslut.

2011-08-10 @ 21:51:49
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com