Time for bed...

Dagen har gått åt att färdigställa Historia B - uppsattsen. Förvnande gick det faktiskt väldigt snabbt och smidigt. Ska jag börja bli orolig nu? Jag skulle faktiskt bli ledsen om jag inte får MVG. Så som jag har lagt ner tid. Men det är just den där sammanfattningen som ställer till det. Det känns som om man bara skriver blurr blurr blurr och inte kommer fram till något vettigt. Egentligen skulle jag lika gärna ha kunnat skriva blurr blrr blurr och det skulle ha gett samma resultat som det jag gjort nu. Fast nu ska vi inte vara pessimistiska. Det får gå som det går och hoppas på att det som går blir bra.

Men nu känns min hjärna som mos och det ska bli skönt att gå och lägga sig.

Inatt drömde jag förresten om vår slutproduktion Gökboet. Allt var kaos och det var väldigt oorganiserat. hoppas det INTE blir så om 3 veckor. Ja faktiskt. nu är det bara 3 veckor kvar innan jag och klassen står på Nordanåscenen. Häftigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com