what is this feeling so sudden and new

idag fick jag en sådan underbar present att jag vet inte hur glad jag blev. jag och bea gjorde en barnpjäs i tvåan och det var typ vid julas... hur som haver, så fick vi idag ett par teckningar som en del barn hade skickat till oss. Jag fick sex stycken som var addreserade till "Findus" som jag då spelade, och Bea fick en. Men en mycket fin en då. Så: tack så mycket barn! det gav mig mycket glädje att ni verkligen uppskattade pjäsen. :)







(nej det var inte jag som skrev det förra inlägget. har ingenting att göra med det.)


Kommentarer
Postat av: elin

haha, ja jag hoppas du förstod till vem det var riktat :D

2010-09-01 @ 22:19:46
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com