let´s open up a resturant

Igår var jag, Elin, Lollo och Bea och såg på AC impro på Västerbottensteatern. Var bra som vanligt :) De improviserade teaterföreställningarna som jag har sett har alltid varit hur bra som helst. Och bjuder på mycket skratt. Då blir man några år äldre i alla fall + att man blir en aningens tjockare. (har hörat att man blir tjock av att skratta)



Skulle vilja prova på mer improteater, mer än det vi har gjort på skolan. Det är kul men svårt, men o så lärorikt :)

Fick ett samtal om jobb igår. Allt kanske löser sig trotts allt. Kan berätta mer sen :)

Nu ska jag städa mitt rum och sedan öva på pianoläxan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com