and now it's different, when I take you out and you, you got me standing in a akward possition

Har kommit hem från ridningen nu. Riktigt kul alltså. Förstod inte varför jag slutade. Idag fick jag rida Punky, en unghäst som inte riktigt fattar mina hjälper så jag har haft en riktig dragkamp på hästryggen i dag. Både ben och armar är helt lemmen, som man säger. Kommer säkert ha ganska bra träningsvärk imorgon. ^^




Sedan vill jag tacka en person som ville göra mig glad igen. Du vet nog vem du är. Tack!

Nu vankas typ nått avsnitt av Ullared och sedan sömn! 

Gonatt! 


Kommentarer
Postat av: elin

ÅÅÅH!! jag vill rida!! :D



och jag vill träffa dig :D så fort jag blir frisk så hör jag av mig :)

2010-09-24 @ 11:52:16
URL: http://gullerumpan.blogg.se/
Postat av: ErikFlaeder

SV: HAHA, ja! :D 1 minut och 23 sekunder xD oslagbart rekord ;D



händer det nått spännande i helgen då? :D eller blir det bara slappa? :)

2010-09-25 @ 11:59:32
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com