Höme sweet höme

Nu är jag hemma igen från praktiken i Luleå. Det har varit hur bra som helst. Jag har haft saker att göra hela tiden och de har varit jättetrevliga. Jag blev till och med erbjuden extrajobb. Får se om jag tar det till sommaren eller inte. Skulle vara väldigt trevligt att bo i Luleå och jobba på Lagerhaus. Men jag har också erbjudande från Tempo i Bureå...

Har i alla fall tänkt tillbringa dagen åt att se på Glee. Ja, det är inte så såligt som jag trodde. Liiiite, en aningen, för mycket amerikaniserat med stående ovationer och att stå och sjunga låtar på middagar istället för att prata. Men ja, det är så musikaler ska vara. Jag måste erkänna att jag känner igen mig så mycket i Rachel. Haha, ja jag vill också bli en stjärna och jag vet att jag innerst inne är ego om att få de bästa rollerna och de bästa solon etc. Dock tror jag Rachel lever ut det lite mer än jag. Jag bor ju trotts allt i Sverige.

Men min favorit i serien är Emma. Hon är hur söt som helst. Är avundsjuk på hennes kläder, hår och framför allt ögon! Och så är hon ju så snäll. 

Och Kurt också. Haha, man kan ju inte otycka om honom! Fast nä, Pianokillen. Han är ju fan bäst!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com