nu när du svalt det kan du dra det hur långt du vill du vet jag vill bli din



Sitter och lyssnar på Markus Krunegård och längtar tillbaka till världens bästa festival - Trästocksfestivalen. Hoppas den får vara kvar i många många år till. konserten med Markus var så underbar. Nästa år ska jag hoppa och sjunga och vara glaad som en choklaad. Leva livet som en kvinna som vågar.

Idag har jag varit på teatern hela dagen. Jobbat med gatuteater hela dagen. Det gick bra, men har fått ändra saker med scenografin hela tiden vilket bara blir frustrerande när ingenting verkar fungera. Men nu ska jag försöka tänka på annat och fokusera på att göra en analys och en till analys och sedan en uppgift. Medans tonerna av ljuv musik strömmar ut ur högtalarna. Snöstormen kan ta sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com