I don't care who you are I shall love you


världens snyggaste Kate Nash

idag har jag bakat chokladsnittar. väldigt jättegott. ehm ja. sedan har jag tagit hand om min katt. hon har väldigt svår njursvikt. har fått nytt foder och får se om det hjälper.

lovet har som inte gått igång. eller jag har inte gjort mycket. kollat slut på glee. gått med hund. och så klart varit hos Malin Holmér. konsitg att vi träffas oftare. och på fredag ska jag fara och klippa mig och färga utväxten. ska bli skönt att slippa vara ful i håret. ska klippa mer jämnt. vill kunna spara ut håret och göra det snyggt. med gammal page blir det inte bra. sedan pratade jag och Elin om att träffas.

men nu ska jag njuta vidare av mitt lov. kanske se en film. kanske se ett till avsnitt till av Ullared. Haha, serien där alla gubbar har ölkagge.


Kommentarer
Postat av: mimmi

sv: Ja, den är ju mesta dels mysig att se på. Men andra fördelar är ju slalom, skoter, skridskor, pulka och snögubbar! :D Jag är nog helt enkelt lite barnslig när det kommer till snö. Och jag har alltid känt mig lite missanpassad på sommaren. Men jag kommer säkerligen klaga på snön i februari igen.



Ja, det suger verkligen. Men jag tar mig väll snart ifrån oslo hoppas jag. Problemet är att Jimmy har jobb här så då blir det lite svårare för oss att flytta så snabbt. Så jag är väll lite fast.



Men du har väll bara ett halvår kvar av skolan nu så gott som? :)

2010-11-03 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com