Det är inte bara jag som tycker det här är pinsamt.

Gatuteater + forumspel. Dessa spelstilar som under några... ja, månader har tygnt ner mitt psyke och gjort mig negativt inställd på mitt gymnasieval. Varför? För att jag trodde jag skulle skämmas. Att det skulle bli som alla andra gånger vi gjort något. Utskrattade, utpekade och utskämda. Eller nja, kanske inte så farligt, men ändå. Vi som går i min klass har känt på senaste att vi inte har blivit uppskattade som vi egentligen borde förtjäna.

Imorse när jag vaknade vill jag sjukna genom jorden och försvinna i några timmar. Bara ligga där så de inte hittade mig och allt skulle bli inställt. Sedan *POFF* så skulle jag komma tillbaka. Utvilad. Men jag kämpade mig upp och klädde mig och åkte sedan med i den vita Volvon till Skellefteå. På skolan sminkade jag mig och fixade håret. Scenkläder på och sedan bar det av mot centrum. nu kör vi bara så vi får det bortgjort. Men när man väl börjar spela och man ser att folk stannar faktiskt upp och tittar på oss och när första gången är klar känner man att man skulle kunna göra detta om och om igen. Och vi var så bra också. Trotts all känsla om hur vi absolut inte ville göra det här så gjorde vi det. Och vi gjorde det bra. Min grupp, vi ägde!

Försökte se Pulp Fiction, men hamnade i stället framför novellfilmen I rymden finns inga känslor. Längtar till hela filmen kommer ut på dvd.



Dessutom känner jag mig snygg.


Kommentarer
Postat av: Bea

Heja dig! klapp på axel



Vet du vem mer som är snygg? Bill Skarsgård ;)

2010-11-14 @ 17:54:19
URL: http://toungetied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com