Miss Potter

Åh, jag såg en av den mest vackraste filmer igår. Den heter Miss Potter och Renée Zellweger och Ewan McGregor har huvudrollerna och handlar om barnboksförfattarninnan Beatrix Potter's liv. Underbar!



Den fick mig faktiskt att börja gråta. MIG! Monika! o.O
(för er som inte känner mig så brukar jag inte vara den som gråter åt saker. Jag har fortfarande inte gråtit åt Titanic, även om den är sjukt sorglig... och bra!)

Så om ni inte har sett Miss Potter så GÖR DET FÖR GUDS SKULL!





Kommentarer
Postat av: felicia

tack! kortringen hittade jag på tradera och tekoppsringen har min syster gjort till mig.

2010-03-10 @ 17:47:21
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: Elino!



JAG HAR DEN!!!!

2010-03-16 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com