Livet går i motvind

Åh, jag känner mig verkligen deppad, så förlåt på förhand för ett kanske väldigt deprimerande inlägg. Trafikskolan har aldrig tid för mig så jag kommer nog få det där körkortet när jag är 90 år och då är det väl inte så värt att ens ha det. Får åka buss hela mitt liv. Eller så får jag cykla. Men då är det som där förbaskade uppförsbackarna.

Dessutom så går inte skolan så bra. Jag har som hamnat i en svacka då jag bara gör allt halvdant. Jag vet att jag kan så mycket mer. jag kan få MVG bara jag gav mig fan på det, men jag vill inte ge mig fan på det. BLÄ känns det varje gång jag ska till skolan på måndagar och HURRA när det är helg. Jag har massa jag borde göra. Och där kommer vi in på monologen... Åh, jag har ingen inspiration!!! Det spelar ingen roll! Man kan inte komma på bara sådär! Det går inte!
Måste sätta mig ner med min mentor och bara: HJÄLP MIG!!! Jag vet inte med vad Ylva, men hjälp mig bara!


Sommarjobb kommer väl gå åt pipan också om jag inte tar mig i kragen snart...




Tur man har dom här skitungarna i alla fall

Gonatt Sverige från en lessen Monika

Kommentarer
Postat av: johan

ungefär så kändes de för mig i tisdags också

2010-04-01 @ 16:35:23
URL: http://wingshagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com