royal dreams

Har suttit och sett En prinsessas dagbok och är på ett hemskt kelsjukt humör och undrar när min drömprins ska dyka upp... My Jack Dawson, where are you?





Och nu när jag sitter och skriver detta, just då känner jag också hur en PMS-känsla sakta smyger sig närmare... Jag känner mig fruktansvärt irriterad! Jag skulle kunna springa i skogen och typ kasta sten på något för att kunna få bort min aggretioner, eller typ gå ut och hugga ved. GAH!

Jag tänker dock inte skriva ner vad jag blev arg över, pga att jag kan såra någon. Men ÅH! GAH! POTTSORKAR OCKSÅ! (oj vilka grova ord)

just nu är Kate Nash min bästa vän



Nu kanske jag ska gråta för att få ut alla känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com