som ogifta Ullrika

Hej!

Idag fick jag följa med på stan med Jens och Anton. Mimmi och Elin kom också och sällskapade efter ett tag. Trevligt trevlig. Dock så blir jag av en obeskrivlig anledning väldigt timid och tapig med folk som jag inte känner så bra. En av mina egenskaper som jag kanske inte är så överrens med egentligen. Något att försöka förbättra.

Jag köpte i alla fall en hudkräm som luktar hallonsoda, så nu planerar jag att gå runt och lukta läskeblask hädan efter ^^


där är den! tummen upp! (tycker egentligen inte om webcambilder)



Sitter och kollar på vintage-bloggar och blir sjukt inspirerad! Tror min moster har rätt om att jag är från förr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com