FETTOTISDAG

Hej hej mina vänner. Idag är det fettisdag och idag blire plättar med sylt OCH GRÄDDE till lunch på skolan. Misann, dom har verkligen slagit på stort idag. Visste ni för övrigt att om vi får grädde och en extra tex mex buffé senare i livet istället för en semla var idag. Så generöst av er Skellefteå kommun, vi tacka och bockar!




För övrigt sitter jag på skolan, själv, och gör ingenting. Jag är inte själv, teaterettorna är ju här, men dom skrämmer mig och jag har ingenting att försvara mig med. o.O Kanske kan kasta någon besvärjelse på dem om de kommer för nära och kasta matteboken på dem. Det skulle om inte annat bita på mig. Matte ska man akta sig för. Men nu kom Maggan och tog bort dem därifrån, men jag kan ändå inte vara säker. Åh, gud var är mina tappra riddarvänner, Bea och Lollo, när jag behöver skydd som mest?
Svaret är att de är i sin lilla bunker på Ängesvägen och har sovmorgon, som jag egentligen också skulle ha, om jag inte bodde i Tjottahejta, där det inte går några bussar.
Dessutom så kommer jag inte få körkort, för jag kör verkligen som en kratta och pluggar aldrig i boken, så det här kommer nog gå käpprakt åt skogen om jag inte skärper mig.

Måste komma på en sån där maskin som kan skujta in fakta i min hjärna så jag inte behöver anstränga mig.

 

För övrigt drömmde jag att det var fullbokat på föreställningen!

 

 


Kommentarer
Postat av: pelle

Ja, kasta besvärjelser! "Dra åt helvete" är effektiva, då försvinner de snabbt :P

2010-02-16 @ 15:06:38
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com