FAN FAN FAN!!!!

jag hörde igår på teve att man kan få magsår om man kväver ilska. lät vettit. och om det stämmer så borde jag i just detta ögonblick ha en stor krater av magsår och var och blod inne i min mage. Jag är så förbannad på hela mitt liv just nu. Läxa, vem fan kom på det? Matte likaså och engelska. Kan inte alla prata ett och samma språk (och det förståss svenska, för då skulle ju alla gå runt i en musikal dygnet runt) ?! Varför min kära engelskalärare gör du såhär mot mig?

Men egentligen så har jag mig själv och skylla, men det hindrar mig inte från att vilja peta ut ögonen på någon och trampa på ögonen och skrika: HÄÄÄÄÄÄLVÄTÄÄÄ!!! och sedan välta en hel traktor och sedan kasta en hård boll på en stubbe. Fy tusiken i mig vad sur jag blir!



MORRDOOOOR!!!

btw kolla in:
knacka först - hemsidan + blogg



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com