Emotionell

Helt plötsligt fick jag en klump i magen och en känsla att hela världen bara är emot mig nu. Jag har så mycket som ska fixas. Och körkortet gör mig bara allmänt rädd. Jag vet inte längre om jag vill ha det. Jag vägrar ju plugga till det. Känns bara som jag gär det för någon annan. Jag kommer inte njuta av min födelsedag för att jag är så stresad över att ta kortet. Jag önskar någon kom och sa att det är lugnt och att jag inte behöver stressa fram det, men det känns som att mina föräldrar inte förväntar sig något annat än att jag ska ha det fort som fan. Men jag fattar ju ingenting! Jag fattar ju faktiskt ingenting och jag kör som en jävla APA! Helvete!

Sedan fattar jag ingenting om min dator.

Sedan vet jag inte om det som jag ska ha på mig på scen på lördag är så bra eller inte. FAN!

Det blev verkligen som den där Per Gessle-låten att alla känslor kom på en och samma gång. PMS på riktigt. Eller nått.

Jaja, men nu är mitt EMOinlägg slut.
Jag reder mig nu.





Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag vet inte om det är till någon som helst jäkla tröst - men jag är också osäker om mina kläder till teatern. Jag tycker i alla fall att dina kläder kommer att bli helt perfekta. :)

2010-02-22 @ 22:03:45
URL: http://grubbelmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com