kärlek är fint i vilken form den än är

så lyder min senaste mening i min psykologifördjupning om homosexualitet. Den börjar ändå komma fram mer och mer även fast det ännu är mycket kvar.



Imorgon väntar ett sjukhusbesök för att kolla upp min förkylning. Är ganska less på att ha hostat i cirka 5 veckor nu. Hoppas de ger mig något bra råd på vad jag kan göra. har hört att en människa vill att jag ska bli frisk nu. Tro mig, du är inte ensam om det!

Sedan får vi se vad jag hittar på. Göra ännu mer läxor. typ. Vet inte vad jag ska säga mer.

Låter Melissa Horn berätta hur jag känner

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till
Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann


kära Melissa, hoppas jag får se dig någon gång till




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com