tomhet

denna kväll har ägnats åt att virka och att se de sista avsnitten av Avatar - the last airbender. nu har jag sett allt. nu är det slut. och mitt liv har plötsligt förlorat mening... vad tusan ska jag göra nu? jag har ingenting att sitta uppe till klockan halv två på natten och titta på och hejja och hålla tummarna för och förvånas över längre. mitt hjärta har förvandlats från en ståtlig ballong full med luft till en liten liten skrövlig, blöt ballongrest utan varken framtidsdrömmar eller mening... lika bra jag går och lägger mig i fosterställning i ett mörkt hörn och biter mig själv i knäna tills jag förblöder... Eller så hittar jag bara en annan serie att följa. ^^






en annan nyhet som jag vill berätta är att jag ska börja rida igen! JIPPI! nästa torsdag bär det av till Mellanbygdensryttarförening för att få umgås med hästar. AWESOME! jag är så glad att jag spricker! :D  



jag har bestämt att när jag åker till ridskolan så ska jag sjunga den här låten HEEEELA VÄGEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com