oj vad tiden går

Herregud! Det är redan helg. Igen.
 
Veckan som varit har varit jobbig. Vi har kommit in i ett stadie i Pelle-produktionen där allt verkar gå emot oss. Folk ska på möten och vårdcentralar och scenskoleprov mitt i allt vilket har lett till att vi inte har en Pelle på scenen för tillfället. Och att repa Pelle Svanslös utan Pelle är lite svårt, men det går. Det ska gudarna veta. Och som tur är tog vi det mogna beslutet att flytta fram premiären så vi får en extra vecka på oss. Så det känns bra nu. Vi hade första riktiga genomdraget i torsdags och det gick bra. Bara finliret kvar nu.
 
Själv är jag i Svarttjärn med vår egna Pelle under helgen. Vi har lyssnat på Blossom Dearie och läst Barbro Lindgren. Nu ska vi sova. Cherio!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag är kattlös och behöver en katt att mysa med medan jag dricker te och ser på TV-serien och läser och lyssnar på musik. :( Kan jag inte bara få Pelle på lån?

2013-01-26 @ 02:03:02
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com