och så ska man va' trevlig, fy fan säger jag

 

Jag har fått helt ding på julkalendrar. I lördags såg jag hela Pelle Svanslös och idag hela Kaspar i Nudådalen. Pelle är ju min absoluta favorit, men Kaspar är inte dålig den heller. Speciellt inte när Per Oscarsson är med. Åh, vilken karl. Så fruktansvärt bra. Jag liksom förstår hur bra skådespeleri ska utföras när jag ser på honom. Synd bara att han gick bort förra julen. Det hade varit fantastiskt att träffa och arbeta honom. (höhö, kvinnan med stora framtidsplaner). Helt otroligt att han fick svära och supa så mycket i en julkalender. Han avger också den bästa förolämpningen i klippet ovanför: "Du är fanimej inte rätt avlad"
 

Kommentarer
Postat av: MoonOwl

HAHAHA! "du är tamig fan inte rätt avlad, och så har du en jävligt gäll röst" Mohahahaha

2012-12-16 @ 10:35:55
URL: http://nattstad.walkmyownway.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com