Ville mest säga "hej"!

Oj, här har det inte hänt mycket kan jag säga. Men det har det i mitt liv. För att börja med någonting satte jag och min klass upp en miniföreställning. Hotelliggaren hette den och är en fars. Vi spelade bara två gånger, och inte för någon stor publik men fy fanken vad kul det var. Kände verkligen att jag var i mitt vatten.

Sedan har jag ju gått och blivit 20 år. Den 14 mars smällde det minsann och som det smällde. Massor med fina presenter från släkt och vänner. Och så kom mina vänner Bea och Lollo från Sccchtaaan till Buuuuträsk och hälsade på och med sig hade de singstar. Så på kvällen blev det singstakväll med hela internatet. Och för att inte tala om så drog tjejerna med mig till Luleå och min kusin och firade mig med utgång. Jag dansade och dansade. Tack så hemskt mycket alla ni som uppvaktat mig på min 20-årsdag!

Just nu ligger en berättarföreställning runt hörnet och lurar. Kan berätta mer om den senare för hade jag tänkt sova, någonting jag verkligen slarvar med. God natt Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com