It's so hard


Ja, det har varit dålig uppdatering. Men jag har jobbat mycket, och det är jobbigt. Idag har jag dock varit ledig efter dödens helgen (TVÅ delade turer) och boy har jag varit ledig. Jag har varit parkerad i sängen och ugglat på serien Community. Tänkte att ja ville muntra upp mig själv med en bra humorserie pga jag har kännt mig lite nere (en annan orsak till varför jag inte har skrivit. Tycker själv att det är jobbigt att läsa om andras deppiga humör, så varför ska ni få göra det?) Imorgon ska jag jobba... ser inte fram emot det, men nu har jag ju en serie att längta hem till och dessutom en helg som kommer bli awesome! Först premiär på "en GRIMMT bra familjeföreställning" och sedan fest. Och så midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com