oooooohohohohohoh like a good old fashion nightmare oooohohoh


För er som inte vet det har jag blivit galen i en serie som heter "Community". Helt i min smak. Mums mums mums! Tyvärr är jag klar med alla tre säsonger som kommit ut. Jag har i princip varit inlåst på min kammare och sett avsnittet, en efter en. Män känner sig helt tom efteråt. Där ifrån kommer i alla fall den här låten. Eller ja, den är med i den seriens första avsnitt. Så lyssna på den och ni kommer inte ångra er, yeah!

Idag har jag ägnat mig åt sommarjobbens sommarjobb: KLIPPA GRÄSET! Jag avskyr gräsklippare, men jag fick ju motion och det är ju ett plus. Sedan har jag även bokat resa till Laholm i början av augusti. Kan knappt hålla mig så kul ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com