let your hips do the talking


Igår var vi på IKEA i Haparanda. Och nog gjorde jag några fynd. Skärbrädor, kastruller, en grön stekspade och en bricka med kaffekoppar på. Sånt där man behöver när man ska flytta till ett eget pläjs! Men en sak är jag dock övertygad om: jag kommer aldrig bli en IKEA-människa. En sådan som har ALLT från IKEA. För tråkigt modernt i MIN smak. Jag menar inte att det är fult, men bara inte min smak. Jag vill ha massor med olika konstiga grejer från back in times och det inte billigaste som alla andra har.

Men en mycket vacker sak som jag hittade var en tekopp ur servisen "mon amie" på andra sortering. 120:- och den var min och jag ska aldrig släppa taget! Titta på bilden ovan får ni se. Drack varm choklad ur den imorse.


Sedan vill jag tipsa om bandet Kings Of Convencience! Mycket mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com