som lite svar

som ett litet tillägg till mitt förra inlägg om "den perfekta kroppen"

Vad är den perfekta kroppen liksom? Som min kära vän Bea sa: de som anses ha den perfekta kroppen hittar också skvanker. Det jag menade är att jag är trött på att ständigt gå och längta över någonting annat än mig själv. längta tills jag får "den perfekta kroppen" och att jag inte kan se det jag har. Jag har en fullt fungerande kropp som jag borde älska, för det enda som jag har som verkligen ingen annan också har. Mig själv.

Jag blir också trött på de som ständigt ska klaga på sin vikt, utseende etc. Jag inkluderad där. Se istället vad ni har och älska det! Försök i alla fall. Jag vet det är svårt, men någonstans kan vi börja. Hejja oss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com