I wish...

Om ni inte visste det så fyller jag faktiskt snart 20 bast. Och här är några av grejorna jag önskar mig(bilderna är lånade. klicka på dem för att komma till källan):

Muggar! Temuggar, kaffekoppar. Speciellt en muminmugg, men skulle även vilja ha någon annan fin, stor mugg som man kan dricka ur under kalla kvällar framför en film.


Något fint klädesplagg. En vårkappa kanske? En bedårande klänning. Just nu vet jag inte riktigt vad jag är ute efter, men jag har en känsla av att jag skulle vilja köpa/ få någonting som är extraordinärt och verkligen är mig.

Men det jag mest önskar mig är en fest. En riktig brakfest med alla mina vänner. Kanske svårt att skrapa ihop alla, men önska går ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com