resten av alla luckor.

Ja nu har jag missat flera stycken i julkalendern, men jag har inte haft matrialet till det hemma i Burträsk. Så här är fortsättningen: 
16. En bild på dig som barn.
Suddig och härlig och med en kloss i munnen. Brevid mig sitter den trofaste Båtsman.
17.En bild på dig som tonåring
15 år och emo. Kan sakna den sidan av mig. När jag struntade i hur andra människor såg på mig och mina kläder. Jag klädde mig som jag ville.
18. En bild på din familj.
Ja lite fusk igen. Det här är bara två delar av min femdeliga familj. Mina två systrar. hittade ingen bra bild där mamma och pappa var med.
19. En bild från dig idag.
det togs ju faktiskt en bild på mig den 19:e. Vi spelade vårt julspex på skolan och jag spelade skolprästen, på skolan. Så här är vi. Två Torbjörnar på samma bild.
20. En bild på din önskelista.
Fusk igen. Det här är ju inte min. Men sanningen är att jag inte vet var min är. Jag gav den till mamma och nu är den hos henne. Eller hos draken Katla. Vem vet. Så det här är en riktig google-bild.
21.En bild på dig när du är ledsen
Det här måste varit den konstigaste luckan. Jag brukar inte ta bilder på mig när jag är ledsen. Men ah,ja, jag SER i alla fall lite ledsen ut här.
22. En bild på dig när du är glad.
I sommras när jag fick besöka Gekås för första gången.
23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.
Ja, nä, jag vet inte. Ibland är det svårt att känna peppen på livet. Är inne i en sådan period... igen... Och någon julkänsla har jag inte heller. Ska försöka njuta så mycket jag bara kan imorgon. Bara vara och skatta mig lycklig åt min familj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Fox wag Cursors at www.totallyfreecursors.com